Oeps!

4 juni 2018 - Nájera, Spanje

Vannacht iets minder geslapen. Lampje van de tv bleef heel irritant knipperen. De weg Logroño uit was vreselijk. Langs veel hoogbouw. In het recreatiepark een eekhoorntje gezien wat zat te wachten op z’n eten. Krijgt hij waarschijnlijk van iedereen die voorbij komt. In het volgende stadje wat fatsoenlijks gegeten. Daar Flavíe ontmoet, een Belgisch meisje waar ik mee verder ben gewandeld. De planning was om na 21 km te stoppen, maar het ging zo lekker dat ik mee door ben gegaan. Uiteindelijk kwam ik op 28 km uit. Omdat ik mn slaapplaats had geannuleerd, moesten we nu op zoek naar een nieuwe. Helaas waren er veel al vol en kwamen we uit bij de albergue municipal. 90 bedden in een hele grote zaal met 2 douches voor de vrouwen en 2 voor de mannen. Met koud water! ‘s Avonds met Flavie wat gaan eten, hebben samen met nog een paar anderen gezellig zitten eten en nog wat gedronken. Om 22:00 moesten we binnen zijn, anders kwamen we er niet meer in.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wendy:
    6 juni 2018
    ..... Al weer een kilometer!
    Als het leuk en gezellig is ga je ongemerkt verder, zorg goed voor je "onderdaantjes" want die moeten de meters maken!
    Maar wat is t lekker hè als je aan t einde van je wandeldag die schoenen en sokken uit mag!!!