Hooikoorts?

14 juni 2018 - Bercianos del Real Camino, Spanje

Vanochtend mn spullen gepakt en buiten de kamer de rugzak ingepakt. De anderen sliepen nog. De weg gaat door mooie, glooiende heuvels naar Moratinos, hier een ontbijtje genomen. Ik heb onderweg nog weinig de muziek aan gehad, maar vandaag gaat hij aan. De auto’s van de snelweg zijn goed te horen. Bij een kerkje houd ik een kleine pauze en daar is ineens Sally ook weer. In de volgende stad/dorp is het even lastig, de route is niet duidelijk zichtbaar. Ook vanwege de hekken van het stierenrennen. Toch komen we de stad weer uit. Vanaf nu gaat het over een pad naast de weg. Links is een mooi uitzicht, rechts niet zo. Bij de opsplitsing van de route neem ik nog een kleine pauze. Ineens krijg ik een heftige niesbui. Hooikoorts? Of toch de appel? De rest van de dag blijf ik mij vervelend voelen. Ook schiet het ineens niet meer op. Het uitzicht is wel prachtig, velden vol met klaprozen. Ineens is daar de albergue en Sandra zit al te wachten. Lange tijd blijven we de enige twee gasten. Hierdoor lekker lang kunnen douchen. Samen met Sandra goed gegeten. Konrad kwam ook nog even binnenwippen. Gelukkig wilde de hooikoorts langzaam zakken.

1. Ria Raadschelders van Boxmeer:
    16 juni 2018
    Hoi Gabri. Mooi dat je toch van de omgeving kunt genieten ondanks je rotgevoel. Maar je hebt het toch maar weer volgehouden. Hopelijk was dat vervelende gevoel maar een dag.
  2. Anja:
    16 juni 2018
    Het is al een hele verhalenbundel Gabri. Je hebt ook al vele loopmeters gemaakt. Leuk te lezen de verschillende ontmoetingen maar ook de vrijheid die je ervaart. Blijf ervan genieten! Groetjes Anja