Natte oogjes

15 juni 2018 - Mansilla de las Mulas, Spanje

Goed geslapen, maar dat kan ook niet anders, met zo weinig mensen op de kamer. Uiteindelijk rond 6:45 vertrokken. In het eerstvolgende dorp een flink ontbijt genomen vanwege de volgende 12km zonder dorpjes. Helaas liep dit pad weer naast een weg. Erg saai en het kostte veel moeite. De Meseta was veel makkelijker te doen, maar wss was het toen ook iets minder warm. Heb maar met muziek op gelopen, dat hielp. Ik kreeg een appje van papa met een foto van Bollie en dat hij van iemand de groetjes moest doen. Dat zorgde wel voor een paar natte ogen😢. Dat deed me meer als ik dacht. Na 3 uur bereiken we weer de bewoonde wereld. Daar weer wat te eten en drinken genomen. En door voor de laatste 7km. In het dorp aangekomen, hebben we beide albergues gecheckt. We hadden allebei bij een andere gereserveerd. Helaas was de mijne vol, dus Sandra is in die van haar gebleven. Na het douchen even geluierd en daarna naar Sandra gewandeld. Sally is daar ook! Ze heeft ons weer bijgehaald. Met z’n allen zijn we naar de supermarkt gelopen om inkopen te doen. We hebben geen zin in het menu en ik ga voor broodjes met kaas en yoghurt toe. Ook weer eens lekker. In tuin van de albergue mooi het voetbal (POR-SPA) kunnen volgen. Om 21:30 wandel ik terug naar mijn slaapplek, want om 22:00 gaat de deur dicht.