Langggggg

3 juni 2018 - Logroño, Spanje

Redelijk goed geslapen. Werd niet veel gesnurkt ondanks 5 mannen op de kamer😄. Vroeg opgestaan vanwege de lange dag, uiteindelijk om 07:00 vertrokken. Al snel kwam het zonnetje erdoor. Maakt het toch wat gezelliger, samen met de vogeltjes die fluiten. Vandaag weer een lang stuk met niets, zelfs bijna geen schaduw. Dat maakt het toch wat zwaarder. Heb daarom vandaag maar met hele zachte muziek op gelopen. Terwijl ik in Viana een broodje aan het eten was, kwam er ineens een processie (incl fanfare) langsgelopen. Het leek op een communie. Daarna weer verder gelopen, want er moest nog 11 km. En dat terwijl de zon steeds harder scheen. Uiteindelijk begon het bij Logrono een beetje te betrekken. Ik heb, voor mezelf, als beloning, een eigen kamer met douche geboekt. Heb ik wel verdiend, na ongeveer 28 km. Moet wel zeggen, dat je dan wat minder van het Caminogevoel hebt. Maar dat kan ook komen omdat het een grote stad is en de albergues wat meer verspreid zitten. Morgen een iets kortere dag. Heb trouwens berekend dat ik er al 160 km op heb zitten🤗.

1. Wendy:
    3 juni 2018
    Hey Gabri,
    Krijg weer helemaal heimwee als ik je verhalen lees en de foto’s zie!!!
    En grappig ook ik had vandaag gerekend en kwam op 160km uit, knap hoor! 😘
  2. Anja:
    3 juni 2018
    Verwennen mag en leuk te horen dat je er ook echt van geniet. Wat leuk dat je zoveel verschillende mensen ontmoet. Gelukkig heb je als Nederlander vele talen ter beschikking!
  3. José:
    4 juni 2018
    Hey Gabri! Super dat je al zover bent gewandeld. Kei leuk om je verhalen te lezen en de foto’s te bekijken!! Vooral hier vanuit een stoffig kantoor 😩.
    Veel plezier en geniet ervan!! 😘