Nat

10 juni 2018 - Castrojeriz, Spanje

Vanochtend wakker geworden door een paar ratelende Spaanse dames. In inclusief krakende plastic zakken. Ontbijt genomen bij het Iers restaurant. Yoghurt met granola en vers fruit. Weer een wat anders als toast. Vandaag weer veel mooie bloemen onderweg. Helaas waren de paden vol slijk en soms erg glibberig. Een uurtje voor Castrojeriz begon het weer regenen. Zoveel dat het uiteindelijk door de poncho en regenbroek heen kwam. In de albergue was de man erg behulpzaam met het weghangen van de natte spullen en mocht ik eerst gaan douchen voor het inschrijven. Op de kamer aangekomen, kwam ik er achter dat Sandra (uit Los Arcos) ook in de albergue verblijft. Ik herkende haar rugzak. Ze vond het ook erg leuk om mij weer te zien. Gelukkig m’n wasje weer kunnen laten doen. Alles weer fris. Het zonnetje is doorgekomen en we kunnen lekker in tuin zitten. Alleen Sally (een USA/NED vrouw) en ik hadden avondeten in de albergue. Was lekker en gezellig. In bed nog de F1-race kunnen kijken. Was mooi precies op tijd afgelopen voor bedtijd.

1. Wendy:
    11 juni 2018
    Hoi Gabri, dat slijkpad ziet er idd niet fijn uit om te lopen! Zeker als je zelf ook steeds natter en natter wordt... Wel droge voeten kunnen houden? Die albergue daarentegen ziet er toch wel leuk uit! En fijn dat ze daar dan zo behulpzaam zijn! Het wordt langzaam één grote camino familie, blijft bijzonder! Groetjes
  2. Dorien:
    11 juni 2018
    Mooie verhalen weer Gaab! Mooi avontuur wat niemand je meer afpakt! Succes nog daar en veel plezier natuurlijk! 😘
  3. Els:
    11 juni 2018
    Hoi Gabri, ik kreeg van Wendy door dat je via reislogger iedere dag over jouw camino schrijft. Ik heb snel al je verhalen gelezen en de foto’s bekeken. Ondanks dat het weer niet altijd meezit heb je er goed de pas in! Geniet nog verder en ik blijf je volgen!