Onderweg

11 juni 2018 - Frómista, Spanje

Weer goed geslapen, fijn! Samen met Sally en Sandra aangelopen. Meteen na het dorp was er een pittige klim naar boven (12%), en na een klein stukje over het plateau ging het weer steil naar beneden (18%). In San Nicolas refuge, gerund door Italiaanse vrijwilligers, hebben we een kopje thee gekregen. Daarna in het volgende dorpje wat te eten en te drinken genomen. Op het terras in één keer 4 Nederlanders tegelijk, zoveel ben ik er nog niet tegengekomen. Daarna weer onderweg over brede, vlakke paden en tussen de velden door. Bijna aangekomen bij de albergue begint het weer te stortregenen. Blêh! Daarna lekker warm gedoucht en aangekleed. Het eten was redelijk. Alleen had de beheerder gastvrijheid niet erg hoog staan. Erg vriendelijk was hij niet. Zo moet iedereen morgenochtend om 07:30 vertrokken zijn. Samen met Sally en Sandra besloten om een drie-persoonskamer te nemen als voorbereiding op de Meseta. 😁

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wendy:
    13 juni 2018
    Oooh wat n totaal ander beeld op de foto’s als t ander weer is!!! Ik was zo blij dat er boven eindelijk schaduw was onder n afdakje, ging daar bijna v m’n eigen af vd zon en de hitte.. Maar die stortregens iedere keer zijn ook niet fijn!