Klaprozen

1 juni 2018 - Estella, Spanje

Vanochtend al snel m’n vest uitgedaan. Werd al warm, zeker met wat klimmetjes. De paden gingen veel door korenvelden en wijngaarden. Mooi met veel klaprozen. In een dorpje een grote boterham met jambon gegeten. Heerlijk! Op een gegeven moment toch maar aan het smeren gegaan. Het zonnetje pikte goed. Op weg naar Lorca Guy weer tegengekomen en uiteindelijk zijn we samen naar Estella gelopen. In Estella achter lenzenvloeistof aan gegaan. Lastig dat die winkels hier zo laat pas weer opengegaan. Omdat Guy in dezelfde albergue zit als ik, hebben we samen gegeten. De hostel lijkt een oud klooster geweest te zijn, veel kerkelijke afbeeldingen en meubels. En niet z’n lekkere bedden...

1. Ad:
    1 juni 2018
    Hoi, ik vind het leuk om de verhalen te lezen steeds bij het noemen van de plaatsjes komen onze gedachten ook weer terug.
    Geniet van de momenten die je meemaakt. Die nemen ze je nooit meer af.
    Buren camion.....
  2. Jeanne:
    1 juni 2018
    Zo te lezen gaat het heel goed Gabri, super hoor! Mooie dingen zien onderweg, grappige en niet-grappige verhalen bewust of onbewust aanhoren....lekker samen eten en goed slapen.
    Succes en ook veel plezier!! Toi toi toi!
  3. Anja:
    1 juni 2018
    Mooie weergave Gabri. Ik lees je verhalen graag.