Paradijs!

6 juni 2018 - Belorado, Spanje

Goed geslapen ondanks een dipje gisterenavond. Fijn om even met thuis te kunnen ‘praten’. ‘s Ochtends in een heel leuk barretje een ontbijtje genomen. Daarna weer door. Het uitzicht is verandert weinig.  Weer veel korenvelden. In het laatste stadje voor Beldorado even gezeten en m’n schoenen uit gedaan. Wat is dat lekker! De Koreaanse man met z’n zoontje samen op de schommel. Leuk om te zien. In Beldorado blijk ik een heerlijke albergue te hebben uitgezocht😃. Met 6 op een ruime kamer + eigen badkamer. Daar Liz uit Duitsland en Leilani uit USA leren kennen. Het switchen van Duits naar Engels is soms wel lastig. De albergue had een zwembad, dus lekker met m’n voeten in het water gezeten. Daarna nog in de tuin wat gezeten. Daar nog gesproken met een Duits stel, Robert en Linde. Ik word nog goed in Duits! Bij het avondeten gezellig aan tafel gezeten met het Duitse stel en een Belgische, Braziliaanse vrouw. Zo ongeveer alle talen kwamen voorbij in het gesprek. Zo grappig!

1. Rita:
    8 juni 2018
    Ha Gaap, wat heerlijk weer om te lezen. We kijken iedere keer uit naar je verhaal. Super dat het zo goed gaat.