Nog meer bloemen.

12 juni 2018 - Carrión de los Condes, Spanje

Redelijk geslapen. Hopelijk is alles droog geworden na de plensbui van gisteren. Om 06:30 werden we niet al te vriendelijk wakker gemaakt door de beheerder. Bij het ontbijt bij 2 brompot Oostenrijkers gezeten. Ze zeiden niet eens ‘goedemorgen’. Samen met Sally en Sandra de stad uitgelopen. Weer over een gravelpad tussen de velden, met een explosie van veldbloemen. 🌾🌺🌷We hebben de alternatieve route genomen, de officiële liep langs de grote weg. Goede keuze geweest. Het laatste stuk was een lang, recht pad naast de grote weg naar Carrion de los Condes. De kamer in het hostel is heerlijk ruim, met ieder een eigen bed. Alledrie hebben we van het bad 🛁 genoten 😁. Handwasje ook maar gedaan, kon mooi drogen op de waslijn in het raam. Ook maar wat eten ingeslagen voor morgen, de Meseta. Konrad en Liz ook weer even gezien. Met alleen Sandra heerlijk gegeten in een, qua inrichting, on-Spaans restaurant. Oh ja! Vandaag voor het eerst geen regen gehad!